Kursy specjalistyczne

Kursy specjalistyczne

Informacje

Asystentka – sekretarka /Office Manager 16h

Grupa docelowa

Osoby, które planują rozpoczęcie pracy jako asystentka, sekretarka lub office manager. Osoby, które chcą nabyć dodatkowe kwalifikacje. A także osoby, chcą spróbować swoich sił w nowym temacie.

Forma kursu

Kurs realizowany jest głównie w formie praktycznej ok 80%. Teoria urozmaicana jest poprzez dyskusje, ćwiczenia i inne interaktywne formy prowadzenia szkoleń.

Indywidualne podejście

Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach, co pozwala trenerowi na bezpośredni kontakt z każdym uczestnikiem Pytania pojawiające się w trakcie kursu otrzymują odpowiedź na bieżąco, tak aby kursanci otrzymali podczas zajęć maksimum informacji, które będą im przydatne w dalszej karierze zawodowej.

Zdobyte kompetencje

  • etyka zawodu,
  • prezentowanie wizerunku firmy,

  • organizacja pracy biura i sekretariatu

  • organizowanie delegacji krajowych i zagranicznych

  • wybrane aspekty prawa pracy z elementami prawa kadrowego

Certyfikat

Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN.

Program*:

1.Zagadnienia kultury i etyki zawodu

      • ideał asystentki – sekretarki /Office Manager
      • profesjonalizm sekretarki/Office Managera
      • organizacja i planowanie pracy, zadań- techniki
      • organizacja przestrzeni pracy- przechowywanie i archiwizacja dokumentów

2. Zasady organizacji biura i sekretariatu

      • co to jest sekretariat?
      • sekretariat w strukturze organizacji firmy
      • sekretariat w małej firmie prywatnej
      • sekretariat w przedsiębiorstwie państwowym
      • sekretariat w spółce akcyjnej
      • sekretariat w administracji państwowej
      • sekretariat w administracji samorządowej
      • czynności kancelaryjne w sekretariacie
      • fazy obiegu pismWhite Sitting Behind Counter Under Television
      • minimum na temat korespondencji
      • zarządzanie czasem
      • szefowie i asystentki
      • współpracownicy i interesanci
      • rozmowy telefoniczne
      • delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne

3. Komunikacja interpersonalna

      • rola i znaczenie efektywnej komunikacji w tworzeniu wizerunku firmy
      • sztuka efektywnego słuchania
      • obraz firmy prezentowany klientowi
      • asertywność

4. Komunikacja telefoniczna i pisemna

      • kontakt telefoniczny
      • efektywność rozmowy telefonicznej
      • etykieta w rozmowie telefonicznej
      • zasady tworzenia pism formalnych
      • netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie (e-mail)
      • zajęcia praktyczne z wykorzystaniem książki nadawczej

5. Kultura przyjmowania gości

      • organizacja spotkań biznesowych
      • przyjmowanie delegacji zagranicznych
      • organizacja delegacji

6. Komputeryzacja prac biurowych

      • pisma służbowe, protokoły i umowy
      • raporty kasowe, praca na arkuszach kalkulacyjnych, wykresów, tabel
      • przygotowanie prezentacji
      • internet
      • poczta elektroniczna
      • Word
      • Excel
      • PowerPoint
      • Access

7. Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej

      • komputer
      • fax
      • kserokopiarka
      • skaner

8.Prawo pracy

      • teczka osobowa – co powinno się w niej zawierać, ćwiczenia praktyczne
      • różnice pomiędzy umową cywilnoprawną, a umową o pracę
      • ewidencja czasu pracy
      • wnioski urlopowe
      • rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem

Program kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.

W cenę szkolenia wchodzą:

– materiały szkoleniowe

– materiały do pracy

– przerwy kawowe

– zaświadczenie na druku MEN
*******************************************************************************************************************************************************

Kasjer sprzedawca obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych 16h

Grupa docelowa

Osoby, które planują rozpoczęcie pracy jako kasjer sprzedawca. Osoby, które chcą poszerzyć swoje kwalifikacje zawodowe

Forma kursu

Kurs realizowany jest głównie w formie praktycznej ok 80%. Teoria urozmaicana jest poprzez dyskusje, ćwiczenia i inne interaktywne formy prowadzenia szkoleń.

Indywidualne podejście

Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach, co pozwala trenerowi na bezpośredni kontakt z każdym uczestnikiem Pytania pojawiające się w trakcie kursu otrzymują odpowiedź na bieżąco, tak aby kursanci otrzymali podczas zajęć maksimum informacji, które będą im przydatne w dalszej karierze zawodowej.

Zdobyte kompetencje

  • rozmowa z Klientem

  • sprawnego i bezproblemowego przeprowadzania całego procesu sprzedaży

  • obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego

  • wystawiania faktur oraz innych pokwitowań

  • przyjmowania reklamacji lub zwrotu

  • rozliczania utargu

  • przyjmowania, wydawania lub zwrotu towaru na magazyn

Certyfikat

Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN.

Program*:

1. Zawód – Kasjer sprzedawca

      • podstawowe zadania i obowiązki
      • odpowiedzialność kasjera
      • opis i organizacja stanowiska handlowego
      • bhp

2. Obsługa Klienta podstawą sukcesu sprzedaży

  • Close-up Photography Two Brown Cards
      • prezentacja produktu
      • techniki sprzedaży i zasady prowadzenia rozmów handlowych
      • transakcja sprzedaży (przyjmowanie należności od klientów w formie gotówki, czeku, karty kredytowej, bonu towarowego)
      • przyjmowanie reklamacji
      • rozliczanie utargu

3. Obsługa kas fiskalnych – praktyczna nauka sprzedaży i pracy na kasach

      • podstawowe pojęcia fiskalne
      • budowa, rodzaje kas, systemy kasowe
      • rodzaje płatności na kasie fiskalnej
      • programowanie podstawowych parametrów kasy
      • zalogowanie kasjera
      • sprzedaż na kasie fiskalnej – sprzedaż pojedyncza z powtórzeniem
      • sprzedaż za pomocą kodów PLU, kodów kreskowychwystawianie paragonów fiskalnych
      • obowiązkowe informacje zawarte na paragonie
      • storno – anulowanie paragonu
      • wpłata i wypłata gotówki
      • obrót towarami zwrotnymi
      • raporty: raporty fiskalne i podglądowe, dzienne i miesięczne, okresowe, towarowy

4. Obsługa terminali płatniczych – praktyczna nauka sprzedaży i pracy na terminalach

      • rodzaje kart płatniczych
      • oszustwa kartowe
      • usługi dodatkowe:

a) cash back

b) preautoryzacja

c) mail order/ telefon order

d) key entry

e) pre paid

f) transakcje DCC

      • logowanie użytkownika
      • konfiguracja i uruchomienie
      • realizacja płatności
      • realizacja doładowań
      • funkcje systemu
      • funkcje konfiguracji
      • funkcje testowe
      • funkcje drukowania

5. Gospodarka magazynowa i fakturowanie

  • wystawianie faktur wydanie towaru – wydanie zewnętrzne WZ
  • przyjmowanie dostaw – przyjęcie zewnętrzne PZ
  • wydanie na użytek firmy – rozchód wewnętrzny RW
  • przesunięcia magazynowe
  • zasady inwentaryzacji

Program kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.

W cenę szkolenia wchodzą:

– materiały szkoleniowe

– materiały do pracy

– przerwy kawowe

– zaświadczenie na druku MEN

*******************************************************************************************************************************************************

Sprzedaż i obsługa klienta 16h

Grupa docelowa

Osoby chcące zdobyć, poszerzyć wiedzę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.Handlowcy i pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży.Wszystkie osoby, które maja kontakt z klientem.

Forma kursu

Kurs realizowany jest głównie w formie praktycznej ok 80%. Teoria urozmaicana jest poprzez dyskusje, ćwiczenia i inne interaktywne formy prowadzenia szkoleń. Zajęcia praktyczne są prowadzone na modelach- żywych osobach.

Indywidualne podejście

Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach, co pozwala trenerowi na bezpośredni kontakt z każdym uczestnikiem. Pytania pojawiające się w trakcie kursu otrzymują odpowiedź na bieżąco, tak aby kursanci otrzymali podczas zajęć maksimum informacji, które będą im przydatne w dalszej karierze zawodowej.

Zdobyte kompetencje

  • zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
  • identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
  • nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
  • nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
  • przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
  • rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Male Owner Assisting Customer in Choosing ProductCertyfikat

Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN.

Program*:

1.Wprowadzenie – co to jest profesjonalna obsługa klienta:

      • na czym polega dobra obsługa klienta
      • zmieniające się wymagania klienta

2.Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta

      • standardy obsługi klienta a wizja, misja i strategia firm
      • rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
      • sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów Firmy

3.Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem

      • nastawienie – fundament pozytywnych relacji
      • elastyczność w kontaktach z klientami

4.Psychologia klienta:

Car Mechanic with Female Customer

 

      • typologia zachowań klientów i handlowców,
      • typologia 4K,
      • wzajemne relacje i ich efektywność,
      • asertywne zachowania w kontakcie z klientem,
      • trudne” rozmowy z klientem,
      • rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb klienta,
      • techniki skutecznego kreowania potrzeb klienta.

      • trudny kli
        ent

5.Manipulacje ze strony klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie

      • manipulacja i perswazja
      • dostrajanie”
      • moc i magia słowa

6.Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb

      • określenie celów sprzedaży
      • zakazane zwroty
      • zwroty pro i anty sprzedażowe
      • metody rozpoznawania potrzeb klienta
      • zadawanie pytań i słuchanie jako podstawa sukcesu w komunikacji z klientem
      • przedaż za pomocą języka Cech – Zalet – Korzyści
      • metody prezentacji produktu
      • przezwyciężanie zastrzeżeńWoman Talking to Salesperson at Jeweler

7.Trudne sytuacje w kontaktach z klientami

      • zarzuty klienta
      • trudne sytuacje
      • zarzuty rzeczywiste i pozorne
      • uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta
      • narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu

8.Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów

      • identyfikacja problemu klienta
      • ustalanie celu działania
      • narzędzia służące do poszukiwania rozwiązań
      • wdrożenie rozwiązań

9.Skuteczna finalizacja

      • technika trybu warunkowego
      • technika drobnych alternatyw
      • technika połączona
      • technika pytań alternatywnych
      • technika oparta na zasadzie zgody domniemanej

*Program kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.

W cenę szkolenia wchodzą:

  • udział w szkoleniu

  • przerwy kawowe

  • zaświadczenie na druku MEN

  • materiały i narzędzia szkoleniowe

*******************************************************************************************************************************************************

Manager salonu kosmetyczno- fryzjerskiego 16h

Grupa docelowa

Osoby chcące otworzyć własny salon kosmetyczno- fryzjerski. Osoby, które chcą rozpocząć pracę jako manager salonu.

Forma kursu

Female Receptionist Attending Call

Kurs realizowany jest głównie w formie praktycznej ok 80%. Teoria urozmaicana jest poprzez dyskusje, ćwiczenia i inne interaktywne formy prowadzenia szkoleń.

Indywidualne podejście

Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach, co pozwala trenerowi na bezpośredni kontakt z każdym uczestnikiem. Pytania pojawiające się w trakcie kursu otrzymują odpowiedź na bieżąco, tak aby kursanci otrzymali podczas zajęć maksimum informacji, które będą im przydatne w dalszej karierze zawodowej.

Zdobyte kompetencje

  • zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia i zarządzania salonem kosmetyczno -fryzjerskim

Certyfikat

Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN.

Program*:

1.Organizacja i funkcjonowanie salonu fryzjersko-kosmetycznego.

2. Twój personel:

  • dobór i rekrutacja pracowników
  • motywacja do dobrej i wydajnej pracy
  • sprawne zarządzanie
  • kontrola działań pracowników
  • zagadnienia prawne
  • zagadnienia kadrowe – prawo pracy

3.Twój klient:

  • program – stały klient
  • obsługa klienta

4.Pozyskiwanie nowych źródeł klientów – marketing,reklama ,Social Media

5.Oferta

  • czego nie może zabraknąć – wachlarz zabiegów fryzjersko – kosmetycznychOrchid Spa Treatment
  • omówienie marek produktów kosmetycznych i fryzjerskich
  • sprzedaż detaliczna

6.Zaopatrzenie.

7.Planowanie i raportowanie.

8.Jak ułatwić sobie pracę – oprogramowania komputerowe.

9.Odporność na stres, sytuacje trudne, reklamacje.

10.Estetyka i wystrój.

*Program kursu/ szkolenia może być zmieniony w zależności od potrzeb i możliwości uczestników.

W cenę szkolenia wchodzą:

  • materiały i narzędzia szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • zaświadczenie na druku MEN

ZAPISZ SIĘ ON LINE!

lub mailowo albo telefonicznie

mail.: szkolenia@profesjaedukacja.pl

tel. :881797333