warszawa@profesjaedukacja.pl
533 338 043
img

Witamy w Profesja Edukacja

BĄDŹ ZAWODOWCEM!

Uczęszczając do naszych szkoł nic nie płacisz!

zapisz się

OPIEKUN KLIENTA

Opis kierunku:
  Opiekun klienta zajmuje się obsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami. Opiekun klienta reprezentuje firmę w kontaktach bezpośrednich z klientami, buduje i utrzymuje długofalowe relacje, pomaga w rozwiązywaniu problemów i przyjmowaniu reklamacji. Opiekun klienta kreuje pozytywny wizerunek firmy poprzez przygotowywanie ofert handlowych, planów sprzedażowych uwzględniających preferencje klientów, zgodne z planowaną sprzedażą w firmie. Wszelkie wynegocjowane warunki przedstawiane klientom są poparte analizami rynku oraz aktualną ofertą produktów firmy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, kształtuje produkt pod kątem marketingowo-sprzedażowym w taki sposób, aby zaspokajać potrzeby klientów, maksymalizując jednocześnie zyski własnej firmy.
Zadania zawodowe:
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii oraz ochrony środowiska;
- prognozowanie potrzeb klientów;
- informowanie klientów o nowych produktach i usługach;
- ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie;
- analizowanie i aktualizowanie danych o klientach;
- rozwiązywanie problemów klientów i przyjmowanie reklamacji;
- sporządzanie dokumentacji w zakresie współpracy z klientem.

Tytuł zawodowy: Opiekun klienta
Numer zawodu: 243302
Możliwości zatrudnienia: Opiekun klienta może pracować w branżach takich jak: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, a także w firmach zajmujących się handlem detalicznym i w firmach zajmujących się sprzedażą towarów.
Czas trwania nauki: 1 rok, 2 semestry
Program nauczania: autorski
Możliwość zapisu: cały rok
Trzeba mieć ukończoną szkołę średnią: tak
Czy wydajemy zaświadczenia do ZUS, KRUS, MOPS itp: tak. Zaświadczenia są bezpłatne.
NIE CZEKAJ! ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!